مراسم تکریم و معارفه در ناحیه مقاومت بسیج میبد

حسین عزیز مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میبد را از زمان فرماندهی مصطفی بهشتی برعهده داشت این مسئولیت مهم را بر عهده حجه الاسلام محمد ابراهیمی از دیار کرمان قرار داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۷۳
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مراسم تکریم و معارفه حجت الاسلام عزیز و حجت الاسلام ابراهیمی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا کریم بیکی نمایندگی ولی فقیه در استان و مسئولین شهرستان و بسیجیان ناحیه در محل نمازخانه ناحیه برگزار گردید.
حسین عزیز مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میبد را از زمان فرماندهی مصطفی بهشتی برعهده داشت  این مسئولیت مهم را بر عهده حجه الاسلام محمد ابراهیمی از دیار کرمان قرار داد.

فرماندر،دفتر امام جمعه،نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان،فرماندهی و جانشین ناحیه،بخشدار مرکزی،فرماندهی نیروی انتظامی،معاون سیاسی فرماندار،سازمان تبلیغات و جمعی از نظامیان و بسیجیان ناحیه میبد در این مراسم حضور داشتند.

حجه الاسلام عزیز در این مدت دوسال که مسئولیت را تحویل گرفته بودند فعالیت های شایسته ای را چه در ناحیه میبد و چه در شهرستان به نحو احسنت انجام دادند که امید است مقبول الهی قرار گرفته باشد و اکنون این مهم را بر عهده حجه الاسلام محمد ابراهیمی قرار دادند.
و در پایان از زحمات ایشان تقدیر به عمل آورده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها