نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
امام جمعه اراک با اشاره به اهمیت پیشگیری از بیماری کرونا و کاهش مبتلایان به کرونا گفت: امروز همه وظیفه داریم در امر پیشگیری ازکرونا تلاش کنیم تاورودی بیمارستان ها ومبتلا شدن مردم کاهش یابد وبه حداقل ممکن برسد.
کد خبر: ۹۲۹۳۷۶۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۸