فرماندارشاهرود خواستار شد:
فرماندار شاهرود با درخواست برای ایجاد تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان شاهرود گفت: شهرستان به شدت به یک منبع آب جدید نیازمند است و عدم وجود این منبع آب آینده این شهرستان را با خطر جدی روبرو میکند.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۳۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۸