فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه ابتلا به کرونا به برخی ادارات نهاوند هم رسیده است، گفت: مراسمهای ختم و عروسی همچنان مهمترین کانونهای ابتلا مردم به کرونا در شهرستان هستند.
کد خبر: ۹۲۵۲۱۹۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۷