به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)؛
آیین تجلیل از 35 پرستار و مدافع سلامت بیمارستان شهید رجایی با حضور جانشین فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) و بسیجیان حوزه 411 محمد رسول الله (ص) مهرشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۵۵۷۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۲