نماینده حضرات آیات شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران در گفتوگو با «بسیج»؛
نماینده حضرات آیات شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران گفت: مجلس یازدهم در بعد قانونگذاری در راستای تولید و احیای بعد نظارت که در مجلس کنونی خاموش شده بود همت مضاعفی داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۴۰۲۸۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۳