سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: ما در حال عبور از شرایط بحرانی کرونا هستیم و در این مقطع که کرونا به اوج شیوع خود رسیده است، نیازمند ادامه همراهی عزیزان و خیرین هستیم تا با استعانت از حق تعالی و دستان پر مهر مردم، از این شرایط بسیار سخت عبور کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۷۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۵