ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و رئیس شورای شهرستان بشرویه انجام شد؛
ظهر امروز (شنبه - 19 آبان) فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و رئیس شورای اسلامی شهرستان بشرویه و تعدادی از همکاران نظامی و انتظامی با حضور در بیمارستان شفای بشرویه از زحمات و فعالیت های پرستاران و مدافعین سلامت تقدیر و تشکر نمودند و روز پرستار را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۶۴۱۹۳۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۲۰