خبرهای داغ:
باحضور معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه در بشرویه انجام شد:

بازدید از دادگستری شهرستان بشرویه

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به بشرویه با حضور در دادگستری این شهرستان با جمعی از مدیران این شهر دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۶۷۱۲۴
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قاضی سراج معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به بشرویه با حضور در دادگستری این شهرستان با جمعی از مدیران این شهر دیدار و گفتگو کرد.

 

 علی زاده فرماندار شهرستان بشرویه در این نشست بیان داشت: مردم داری و همراه بودن با مردم در اولویت کاری مسئولان است و کارکنان دادگستری این شهرستان نیز این مهم را به جد رعایت می‌کنند.


حجت الاسلام و المسلمین زارعی امام جمعه شهرستان بشرویه از عملکرد دادگستری بشرویه و روحیه مردمی و انقلابی کارکنان دادگستری شهرستان تقدیر کرد.


رئیس دادگستری شهرستان بشرویه در این دیدار تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت قضایی شهرستان مطلوب است و در تمامی آیتم‌ها سرعت، دقت و... عملکرد قابل تقدیری داریم.


خاکشور افزود: بحث جرائم خشن منتفی است و بحث جرائم امنیتی بسیار کم می‌باشد.


رئیس دادگستری شهرستان بشرویه بیان داشت: تنها مشکلی که در حوزه قضایی داریم اختلافات خانوادگی است که علیرغم جلسات متعددی که در این خصوص برگزار می‌شود، اما این آمار در حال افزایش است.


خاکشور با ذکر این نکته که در سال ۹۹ بیش از ۲۲ هزار مراجعه کننده داشته ایم، اظهار داشت: در سال‌های بعد به دلیل الکترونیکی شدن و توسعه فناوری اطلاعات، آمار مراجعه کنندگان به ۱۷ هزارنفر کاهش یافته اند.

 

وی همچنین به نرخ رسیدگی به پرونده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در ۷ ماهه سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰۰ درصد بوده و میانگین رسیدگی به پرونده‌های میانگین رسیدگی به پرونده‌های حقوقی به غیر از اجرای احکام ۲۳ روز به پرونده‌های غیر حقوقی ۸ روز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار