فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: شهید محسن حججی حسین فهمیده عصر جدید انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۰۵۲۷۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب، سرگرد طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب اظهار کرد:مبارزه با نفس و جهاد اکبر با حضور در گروههای جهادی و خدمت به مناطق محروم در کنار ایفای نقش در جهاد اصغر و مبارزه با تکفیری ها و منحرفین، برای جوانان الگوی عملی است.

 
 

فرمانده سپاه ناحیه میناب شهید حججی را اسوه تقوا و مجاهدت برای نسل های بعد از انقلاب دانست و افزود:شهید حججی نشان داد نسل چهارم انقلاب برای ادامه راه نورانی این نظام و انقلاب مسمم هستند و با اراده قوی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در دفاع از انقلاب زره ای تعلل نمی کنند.

 
 
 

احمدی نیا اظهار داشت:شهادت لیاقت می خواهد که فقط نصیب مخلص ترین انسانهای روی زمین میشود و محسن حججی نمونه بارز اخلاص و تقوا بود که با شهادت و ریخته شدن خون پاک و مطهرش به دنیا ثابت کرد که این نظام و ولایت پاسدارانی جان بر کف دارد که در راه حراست از آرمانهای بلند انقلاب جان خود را فدا می کنند.

 
 

سرگرد احمدی نیا در ادامه بیان کرد:خدمت کردن در مناطق محروم به پا برهنگان و کوخ نشینان سعادتی می خواهد که شهید محسن حججی از این سعادت بی نصیب نبود و مهمترین دغدغه این شهید والا مقام رفع مشکلات نیازمندان بود .

 
 

وی افزود: نسل چهارم انقلاب باید راه شهدا را ادامه دهند و در پاسداشت ارزش های انقلاب تلاش کنند و در راه خدمت به محرومین و رفع چهره محرومیت و همچنین مقابله با ظلم، زندگی نامه شهدا را الگوی خود قرار دهند.

ارسال نظرات