مسئول سازمان بسیج مساجد و اماکن متبرکه استان زنجان:
22 مسجد برتر استان زنجان در مراسم گرامیداشت روز جهانی مسجد و روز بسیج مساجد و اماکن متبرکه در زنجان تقدیر خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۰۵۶۹۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: مسئول سازمان بسیج مساجد و اماکن متبرکه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: این مراسم 31 مرداد امسال با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان و در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار خواهد شد.

ابراهیم رستمخانی افزود: در این مراسم ائمه جماعات مساجد، هیأت امنای مساجد، خادمین مساجد، مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت مساجد استان شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به علت نامگذاری روز جهانی مسجد گفت: با توجه به نقش محوری مساجد در جهان اسلام و هجمه همه جانبه دشمنان اسلام به این سنگر الهی و لزوم توجه هرچه بیشتر به نقش مساجد در ایجاد اتحاد بین امت اسلامی، این روز به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران به تصویب سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی رسیده است.

مسئول سازمان بسیج مساجد و اماکن متبرکه استان زنجان اضافه کرد: نقش اساسی و مؤثر بسیج مساجد و اماکن متبرکه در ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی موجب شد تا این روز به نام بسیج مساجد و اماکن متبرکه نیز نامگذاری شود.

رستمخانی افزود: بزرگداشت جایگاه مسجد در جامعه اسلامی و تبیین نقش بسیج مساجد و اماکن متبرکه در پاسداری از اسلام و ایجاد هماهنگی و همدلی بین دست اندرکاران مسجد و تقویت برنامه های بسیج از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم می باشد.

ارسال نظرات