مسئول گروه جهادی شهید محمدزاده بسیج دانشجویی خاش مطرح کرد؛
مسئول گروه جهادی شهید محمدزاده بسیج دانشجویی خاش گفت: برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم، با نگاهی اسلامی و به دور از نگاه قومیتی و مذهبی است
کد خبر: ۸۹۰۹۸۸۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، پژمان پورزنجانی، مسئول گروه جهادی شهید محمدزاده گفت: کار مرمت منزل دو خانواده محروم را در روستا‌های نصرت آباد و ناصری از توابع شهرستان خاش پایان یافت.

وی با بیان اینکه کار جهادی یعنی از موانع عبور کردن، افزود: گروه‌های جهادی نباید آرمان‌ها را جهت شوق به کار فراموش کنند چرا که مهمترین رسالت جهادگران این ویژگی هاست، کار را باید جهادی انجام داد تا ان شاءالله خدمت به خوبی انجام بگیرد.

وی با شرح برنامه اردو جهادی ابراز داشت: در بخش عمرانی، مرمت منزل و ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای دو خانواده انجام شد؛ همچنین مطالبه چند مشکل عمده این دو روستا در برنامه این گروه جهادی قرار دارد.

وی بیان کرد: فعالیت این گروه با حضوردانشجویان در روستای ناصری جهت ساخت یک سرویس بهداشتی و حمام از بیست تیرماه آغاز شد که این فعالیت عمرانی در روستای نصرت آباد با مرمت منزل و ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای یک خانواده محروم به پایان رسید.

وی ابراز داشت: برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق محروم، با نگاهی اسلامی و به دور از نگاه قومیتی و مذهبی است.
ارسال نظرات