رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در دوره‌هایی پس از انقلاب نگذاشتند حقایق جنگ را بیان کنیم، گفت: در دوران اصلاحات تمام بازمانده‌های جنگی را از خرمشهر و آبادان و اهواز جمع کردند.
کد خبر: ۸۹۲۷۶۴۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار قاسم جباری در یادواره شهدای روستای کاهه خلیل آباد که باهدف قدردانی از صبر، استقامت و ایثار خانواده‌های معظم شهدا، ترویج فرهنگ شهادت و معرفی حماسه‌های شهیدان انقلاب اسلامی به جوانان  در این روستا برگزار شد، اظهار داشت:  زمانی که حضرت امام (ره) اعلام کردند که اسلام مرز نمی‌شناسد و ما انقلاب خود را به جهان صادر می‌کنیم، دشمنان به دنبال این بودند که جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند.

وی بابیان اینکه علی‌رغم تلاش دشمنان امروزه جوانان اروپایی به‌شدت رو به اسلام می‌آورند، خاطرنشان کرد: دشمنان چندین توطئه نظیر کودتای طبس، کودتای نوژه و… را علیه حضرت امام برنامه‌ریزی کردند که با شکست مواجه شدند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه دشمنان، چون از کودتا ناامیدشدند به جنگ روی آوردند، تصریح کرد: جنگ تحمیلی سومین جنگی بود که علیه ایران صورت گرفته بود.

وی با بیان اینکه در دوران‌هایی به جنگ ظلم شد و حتی در اوایل جنگ اگر خیانت نمی‌شد خرمشهر سقوط نمی‌کرد، اذعان کرد: در دوره‌هایی پس از انقلاب نگذاشتند حقایق جنگ را بیان کنیم و هر زمان صحبت از حقایق جنگ می‌شدجلوی آن را می‌گرفتند.

جباری با تأکید بر اینکه در دوران اصلاحات تمام بازمانده‌های جنگی را از خرمشهر و آبادان و اهواز جمع کردند، عنوان کرد: در آن دوران ظلم‌های زیادی به جنگ شد.

وی بابیان اینکه شهدا نرفتند که برای آن‌ها یادواره برگزار شود آن‌ها رفتند تا انقلاب حفظ شود، تأکید کرد: باید سیرت جنگ و حقایق آن به مردم گفته شود تا مردم راه را درست انتخاب کنند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه از نقش بانوان در جنگ کمتر بیان‌شده است، ابراز کرد: آن‌قدر نگذاشتند از جنگ دفاع کنیم که امروزه وضعیت حجاب دختران ما اسفبار شده و روزبه‌روز وضعیت حجاب بدتر می‌شود کجای این مملکت بوی دفاع مقدس می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید حججی اولین نفری نیست که سرش قطع و آخرین نفر هم نخواهد بود، پاسداران ما را در دفاع مقدس با موزاییک سر بریدند.
ارسال نظرات