حجت الاسلام حاج رضایی گفت:استاد شهید مطهری الگویی بی بدیل در دینداری و تبلیغ دین به شمار می رود و کتاب های ارزشمند ایشان ، همچنان جوابگوی بسیاری از شبهات فکری و عقیدتی است
کد خبر: ۹۴۳۰۷۷۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات ، حجت الاسلام حسن حاج رضایی امام جمعه نیمور به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی در سپاه در دیدار با پاسداران سپاه محلات گفت : استاد شهید مطهری الگویی بی بدیل در دینداری و تبلیغ دین به شمار می رود و کتاب های ارزشمند ایشان ، همچنان جوابگوی بسیاری از شبهات فکری و عقیدتی است .

امام جمعه نیمور با اشاره به استیصال فرقه های انحرافی در سال های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی در مواجهه با برهان قوی و منطق شهید مطهری گفت : گروهک های مختلف مارکسیستی و توده ای اگرچه با شعارهای جذابشان برخی از جوانان را به سمت خود جذب نمودند ولی در ادامه راه نتوانستند یک مانیفست و تئوری قوی برای ادّعاهای خود ارائه دهند و لذا وقتی در برابر افراد اسلام شناس و کارکشته ای مثل شهید مطهری قرار گرفتند ، به شدت احساس خلاء ایدئولوژیک کردند و به جای آن که جواب برهان را با برهان و پاسخ کلام را با کلام بدهند ، تصمیم گرفتند استاد شهید مطهری را ترور نموده و حذف فیزیکی نمایند .

حجت الاسلام حاج رضایی افزود : شهید مطهری به معنای واقعی کلمه ، یک اسلام شناس خِبره و یک عالِم عامِل بود . ما علماء و تحصیل کرده های زیادی در سطح حوزه و دانشگاه داریم ولی بعضی از آنان گاهی به دانسته ها و معلومات خود باور قلبی ندارند و یا کمتر اهتمام می ورزند ولی استاد مطهری به آن چه که می گفت و می نوشت اعتقاد و باور قلبی داشت و لذا راز تاثیرگذاری او بر نسل جوان و مخاطبان ، همین مساله است .

امام جمعه نیمور با اشاره به گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت : یکی از کارهای بسیار خوبی که در بسیج و سپاه انجام شده است ، گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی است . مربیان فهیم و عزیزی که به امر آموزش در سپاه و خانواده بزرگ بسیج مبادرت می ورزند ، نقش بسیار تعیین کننده ای در آموزش صحیح و تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان عزیزمان دارند . هسته اصلی اعتقادات صحیح و بینش سیاسی در همین حلقات صالحین و در کلاس های مختلف بسیج شکل می گیرد و لذا حتماً باید از مربیان توانمند و مهذّب استفاده شود . باید توجه شود که تقویت باورهای معنوی و بصیرت سیاسی آحاد جامعه از مهم ترین وظایف مربیان عقیدتی سیاسی است . 

حجت الاسلام حاج رضایی در پایان خواستار عنایت بیشتر و توجه خاص به مقوله (( جهاد تبیین )) شد و آن را ماموریت ویژه بسیج در زمان حاضر دانست .

انتهای پیام/

ارسال نظرات