خبرهای داغ:
سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در نظر دارد همچون سنوات گذشته با همکاری موکب قمر بنی هاشم، سازمان عتبات و عالیات ، دانشگاه علوم پزشکی و همزمان با مراسم اربعین حسینی یک تیم پزشکی ۳۰نفره جهت ارائه خدمات پزشکی و پرستاری و دارویی رایگان در کربلای معلی مستقر نماید.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۲۵
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱


به گزارش خبرگزاری بسیج سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در نظر دارد همچون سنوات گذشته با همکاری موکب قمر بنی هاشم، سازمان عتبات و عالیات ، دانشگاه علوم پزشکی و همزمان با مراسم اربعین حسینی یک تیم پزشکی ۳۰نفره جهت ارائه خدمات پزشکی و پرستاری و دارویی رایگان در کربلای معلی مستقر نماید.
دکتر برجی گفت: در سنوات گذشته و قبل از شیوع کرونا هرسال دو تیم پزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی در کربلا و نجف مستقر می‌گردید.


مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) افزود: امسال هم با توجه به‌ حضور پرشور و میلیونی زائران اربعین، و گرمای هوا و احتمال شیوع بیماری ها به نظر می رسد درخواست زائران به خدمات بهداشتی و درمانی در ایام اربعین زیاد بوده و نیاز به اقلام دارویی برای مراجعین و بیماران نیز بالا خواهد بود.


وی گفت: همچنین با توجه افزیش هزینه ها و قیمت داروها در نظر داریم با استفاده از ظرفیت خیرین و داروخانه های سطح شهر دارو و پشتیبانی مالی از تیم های پزشکی را داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها