به مناسبت پاسداشت مقام خبرنگار سرهنگ پاسدار سید محمد مهدی میرهادی در تقدیر از خبرنگاران بسیج پیامی صادر کرد،
کد خبر: ۹۴۵۰۴۹۰
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛ به مناسبت پاسداشت مقام خبرنگار سرهنگ پاسدار سید محمد مهدی میرهادی در تقدیر از خبرنگاران بسیج پیامی صادر کرد، متن پیام وی به این شرح است:

ن و القلم و ما یسطرون

۱۷ مرداد، سالروز شهادت مجاهد اهل‌قلم مجید صارمی، به‌حق روز خبرنگار نام‌گذاری شده است. خبرنگاران، این سفیران صادق و راویان صدیق همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی، اهتمام می‌ورزند؛ و تنها یک روز در سال فارغ از دغدغه‌های کاری، لبخندی حاکی از آرامش بر لبانشان جاری می‌گردد. روز خبرنگار یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های این قشر فرهیخته جامعه است. 

خدمت در عرصه‌های فرهنگی موجب برافروختن چراغ ایمان و اندیشه‌های ناب انسانی در جامعه می‌شود، گوهر راستی و صداقت و حقیقت را عیان نموده و اندیشه انسان را به فضائل و مکارم اخلاقی و انسانی می‌آراید. امروزه، تحولی عظیم در عرصه‌ی رسانه در ایران عزیز در حال وقوع است که در زمینه فرهنگی نقطه‌ی عطف بسیار مهم و بی‌سابقه‌ای محسوب می‌شود. رشد و توسعه‌ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی‌رسانی به مردم است. ازاین‌رو، وظیفه خود می‌دانیم از تلاش‌های بی‌شائبه و ستودنی جناب‌عالی، یکی از طلایه‌داران وادی آگاهی بخشی و نیک‌اندیشی، در تهیه و انتشار اخبار سپاه و بسیج شهرستان تفرش تشکر و قدردانی نماییم و روز پاسداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی، خاصه شما خبرنگار عزیز تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت روزافزون شما در این عرصه زیبا را از خداوند منان مسألت داریم.

امید است در «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، با یاری شما در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیش‌ازپیش شاهد تجلی حماسه‌ها و افتخارآفرینی‌های بسیج در محافل خبری باشیم و با مجاهدت‌ها و هنرمندی شما در این زمینه شعله آگاهی‌رسانی ایمان و امید به آینده درخشان، فروزنده‌تر گردد.

سرهنگ پاسدار سیدمحمدمهدی میرهادی

فرمانده سپاه تفرش

ارسال نظرات