خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه قدس؛

مقام معظم رهبری جهان را با تکیه بر سکوی ائمه اطهار پیش می برد

سردار فلاح زاده تاکید کرد: امروز در دوره ای قرار داریم که ولی فقیه بر سکوی ولایت ائمه اطهار تکیه زده و جهان را پیش می برد.  
کد خبر: ۹۴۵۰۶۴۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا فلاح زاده در آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان قزوین که عصر امروز در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد اظهار کرد: گریه کردن برای امام حسین بی شک دارای اجر و پاداش است اما مهمتر از آن ادامه راه و طریق این امام است.

وی ضمن اشاره به چرایی عدم حمایت امت از سیدالشهدا گفت: چون یزد و اجداد او اسلام بدعت و خشونت را جایگزین اسلام ناب کرده بودند.

جانشین سپاه قدس بیان کرد: تلاش امام حسین(ع) بر این بود تا اسلام ناب محمدی و اسلام اشدا علی الکفار را در جامعه نهادینه کند.

وی با اشاره به عداوت وهابیت با علویون ادامه داد: سالها بعد وقتی وهابیت همان فرزندان یزید ‌و معاویه در حجاز حکومت تشکیل دادند به کربلا لشکر کشیدند و با تخریب قبر شریف امام، شیعیان را به خاک و خون کشیدند امت باز هم ایستادگی نکردند.

سردار فلاح زاده تاکید کرد: امروز در دوره ای قرار داریم که ولی فقیه بر سکوی ولایت ائمه اطهار تکیه زده و جهان را پیش می برد.

وی با بیان اینکه صدام زاده همان تفکر و نژاد وهابیت بود بیان کرد: اگر امام رهبری نکرده، مردم امام را تبعیت نمی‌کردند و جانفشانی شهدا وجود نداشت، بدون شک صدام نیز همچون وهابیت و یزید موفق می شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس عنوان کرد: در سال های اخیر نیز مردم امام را درک کرده و در شرایطی که داعش و یزیدیان زمان، در حال فتح جغرافیای سوریه بودند، مردم به تبعیت از او در میدان دفاع از حق ایستادند.

وی با بیان اینکه ۶ هزار عملیات انتحاری از سوی این جماعت صورت گرفت، تاکید کرد: صدام هم از همان نژاد و تفکر معاویه و یزید و وهابیت برخوردار بود و زمانی که جنگ را آغاز کرد تعدادی از امت عراق، بعثیون را همراهی کردند اما در ایران اگر امام راحل و مجاهدان و رزمندگان نبودند و در جبهه‌های مختلف حضور پیدا نمی‌کردند و شهیدان عزیز جانفشانی نمی‌کردند صدام تا خراسان و سیستان و بلوچستان پیشروی می‌کرد اما امت اسلام، امام را یاری کردند.

سردار فلاح زاده عنوان کرد: روزی داعش تا بنگلادش و از سویی تا مراکش را جزو جغرافیای خود می دانست و حتی به صراحت شیعیان عالم و ایران را به قتل عام تهدید می کرد و امروز این غده سرطانی، با جهاد فرزندان ایران و فاطمیون در حال نابودی کامل است.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس در ادامه گفت: زینبیون، حیدریون، فاطمیون و پاسداران ایران اسلامی در رکاب رهبر انقلاب و سپهید حاج قاسم سلیمانی با داعشیان جنگیدند و صحنه را دگرگون کردند و پیروزی هم از آنِ اسلام ناب شد.

سردار فلاح‌زاده، عنوان کرد: فرمانده داعش در پاسخ به این سوال خبرنگار که چه رفتاری با شیعیان می‌کنید در حالی که ایران ۷۰ میلیون شیعه دارد، گفته بود که یا باید با ابوبکر بغدادی بیعت کنند و علیه دیگران بجنگند و یا آنان را می‌کشیم و زنانشان را به کنیزی می‌گیریم که رهبر معظم انقلاب  فرمودند: اگر در سوریه و عراق نمی‌جنگیدیم بایستی در کرمانشاه، همدان، خراسان تا افغانستان و پاکستان و هند و بنگلادش با آنان می‌جنگیدیم این در حالی بود که تا مراکش را جزء جغرافیای خود تلقی کرده بودند.

فلاح‌زاده ادامه داد: داعشی‌ها فرزندان معاویه و یزید بودند که اسلام خشونت، زور، قلدری، قداره‌بند را ترویج می‌کردند که رهبر فرزانه انقلاب به تأسی از امام خمینی و امام هم به تاسی از امام حسین علیه السلام مروج اسلام ناب بودند.

وی اضافه کرد: فاطمیون قهرمان در جای جای جبهه حرم در سوریه و برای آزادسازی مناطق مختلف با داعشیان جنگیدند که باید گفت زینبیون، حیدریون، فاطمیون و پاسداران ایران اسلامی در رکاب رهبر انقلاب و سپهید حاج قاسم سلیمانی جنگیدند و صحنه را دگرگون کردند و پیروزی ظاهری هم از آنِ اسلام ناب شد.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: در دوره صلاح الدین ایوبی و وهابیت در حجاز به قدرت رسیدند شیعه اتحاد نکرد و از مراجع عظام تقلید آن زمان اطاعت نکردند وهابیون به ظاهر موفق شدند اما مردم با پیروی از امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس، ایشان را یاری کردند و صدامیان را قلع و قمع کردند.

فلاح‌زاده به جنایات رخ داده توسط داعش اشاره و تصریح کرد: از جمله این فجایع می‌توان به گردن زدن و سوزاندن، بستن دست و پای برخی به لوله آهنی و آتش روشن کردن و زنده زنده سوزاندن، گوش بریدن و سپس سر بریدن، گردن زدن؛ لخت و عریان کردن و در خاک‌ها غلطاندن و سپس گردن زدن؛ بریدن گوش تا گوش و بر سر نیزه کردن اشاره کرد که باید گفت داعش از تفکر معاویه و یزید پیروی می‌کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار