شاهرود_ نظارت تخصصی اقشار بسیج شهرستان شاهرود با حضور مسئولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۱۰
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه توجیهی مسئولین هیئت‌های اندیشه ورزی سپاه ناحیه شاهرود با حضور فرمانده سپاه ناحیه و مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار استان سمنان در سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه شهرستان برگزار گردید.
در این نشست سرهنگ امامی مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار استان سمنان بر اهتمام به راه اندازی و تشکیل هیئت‌های اندیشه ورزی در سطح شهرستان و بکارگیری افراد صاحب فکر و صاحب نظر در هیئت‌های اندیشه ورزی و احصا مسائل و موضوعات هر قشر و اولویت بندی آن مسائل و ارجاع مسائل مهم شهرستانی به مجمع بسیجیان شهرستان تاکید کرد.
همچنین جلسه جمعبندی نظارت ستادی رده‌های اقشار شهرستان شاهرود با حضور مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار استان سمنان و فرمانده سپاه ناحیه برگزار و موضوعات مربوط به هر قشر در ناحیه و اهداف و برنامه‌های سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ ارزیابی و مورد بررسی قرار گرفتند.
کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار استان سمنان در شهرستان شاهرود و مسئولین بسیج اصناف، بسیج صنعت و معدن، بسیج کارگری، بسیج مهندسین کشاورزی، بسیج حقوقدانان و بسیج کارمندان استان و شهرستان و جانشین سپاه ناحیه برگزار و بر حفظ و انسجام و هماهنگی اعضای کارگروه در سطح شهرستان و برگزاری جلسات کارگروه بصورت ماهانه و منظم در شهرستان و ارسال صورتجلسات و اقدامات انجام شده توسط کارگروه به استان مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها