خبرهای داغ:
به‌منظور رفع مشکلات مناطق محروم کهک انجام شد؛

تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در ناحیه سیدالشهدا(ع) قم

قرارگاه محرومیت‌زدایی با هدف رفع مشکلات مناطق محروم شهرستان کهک به همت ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در دفتر امام جمعه کهک تشکیل شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۲۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی در ناحیه سیدالشهدا(ع) شهرستان کهک به ریاست سرهنگ قنبریان فرمانده ناحیه مقاومت در دفتر امام جمعه کهک با حضور مسئول دفتر امام جمعه، فرمانده بسیج خواهران، مسئول بسیج سازندگی خواهران، مسئولان قرارگاه‌های محلی روستاها و معاونین ناحیه مقاومت بسیج کهک برگزار شد.

در این نشست بنا بر برنامه‌های ابلاغی و تدابیر سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در خصوص شکل‌گیری گروه‌های جهادی، اشتغال‌زایی، کمک‌های مومنانه و تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه مباحث مختلف مطرح شد.

در این نشست قنبریان با توجه به ضرورت اشراف کامل به وضعیت، نیازمندی‌ها‌ و ظرفیت‌های موجود در هر روستا خواستار تشکیل شناسنامه کاملی از هر روستا توسط مسئولان محلی شد و با اشاره به ضرورت تشکیل گروه‌های جهادی با عناوین مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره، گفت: این آمادگی باید باشد تا در هر نقطه امکان اجرای پروژه‌های مختلف وجود داشته باشد.

تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در ناحیه سیدالشهدا(ع) قم

وی افزود: با تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی، شورا و دهیاری گام‌های موثری برای خدمت رسانی و افزایش امید به آینده در دل مردم برداشته می‌شود.

قنبریان گفت: گروه‌های جهادی لازمه پیشرفت و تقویت این منطقه است که از لحاظ تفکر انقلابی و ولایی با نثار شهیدان و جانبازان سرافراز سرآمد استان قم است.

تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در ناحیه سیدالشهدا(ع) قم

در ابتدای این نشست حجت‌السلام یزدیان دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی ناحیه در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای رسالت‌های قرارگاه و ضرورت ارتباط مسئولان محلی با قرارگاه به ایراد سخن پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات