خبرهای داغ:
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم؛
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: قوه قضاییه در اسرع وقت نسبت به محاکمه علنی میرحسین موسوی اقدام و وی را به اشد مجازات مناسب محکوم تا درس عبرتی برای سایر خائنین به کشور باشد.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۲۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علیمه قم در محکومیت سخنان میرحسین موسوی سرکرده فتنه 88 به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

" إِنَّ أَعْظَمَ الْخِیَانَهِ خِیَانَهُ الْأُمَّهِ" نامه 26 نهج البلاغه

فتنه گران در عاشورای سال ۸۸ به ساحت سیدالشهدا (ع) جسارت کرده و همچون قاتلین امام حسین(ع) در این روز به هلهله و شادی و پایکوبی پرداختند و در عاشورای سال 1401 رهبرشان به بهانه مقدمه‌ای بر ترجمه عربی «بیانیه‌های جنبش سبز» مطلبی که حاکی از مأموریت دیکته شده به وی بود همراه با دشمنان غربی، عبری، عربی سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را «کج‌روی»، «شوم» و «ننگین‌ترین جرائم» توصیف کرده و در بخش دیگری از آن، در ادبیاتی وقیحانه به ساحت شهدای مدافع حرم به‌ویژه سردار شهید همدانی اهانت کرده است. جملات تکراری و ساختار شکنانه،‌ تهمت و ستیز با حاکمیت، انتقادهای سخیف و ناجوانمردانه علیه گروه‌های مقاومت در یمن، سوریه و... و حمایت تمام‌قد از داعش و رژیم صهیونیستی است.

وقتی رهبران آمریکا و سرویس‌های جاسوسی با تزریق پول و تحریم مردم قادر نبودند بر کالبد فتنه گران مرده متحرک روحی دمیده یا آن را احیا کنند، قصد دارند استفاده نهایی را از آن‌ها داشته باشند. این نوشته شوم به نمایندگی از رژیم صهیونیستی و استمرار تفکر باطل جنبش برانداز نرم به سرکردگی موسوی، کروبی و خاتمی است. اکنون که نفاق چهره خود را کاملاً آشکار نموده و در حمایت از باطل تمام قد ایستاده ما خواستار اقدامات ذیل هستیم:

1- سایر سرکردگان فتنه 88 موضع صریح خود را نسبت به این نوشته اعلام و اظهار انابه از پیشگاه باری تعالی و مردم شهیدپرور ایران اسلامی نمایند.

2- اصلاح طلبان، حامیان و ساکتین در فتنه موضع خود را نسبت به این نوشتار اعلام کنند.

3- دستگاه قضایی در اسرع وقت نسبت به محاکمه علنی میرحسین موسوی اقدام و وی را به اشد مجازات مناسب محکوم تا درس عبرتی برای سایر خائنین به کشور باشد.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن هشدار به جریان‌های معاند و برانداز داخلی اعلام می‌دارد؛ عاقبت کار همه عمر سعدها و دین به دنیافروشان سقوط حتمی است و هیچ وقت دستشان به گندم ری نخواهد رسید.

و در آخر به سرکردگان فتنه‌گر می‌گوییم؛ شما اگر زنده هستید، حیاتتان را مرهون نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستید.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم
مرداد 1401

ارسال نظرات