به گفته استاندار گیلان انتظار شهدا و نظام از ما این است به نحو شایسته‌ای کنگره دوم را برگزار کنیم و تمامی اسناد و مدارک را جمع آوری کنیم و به کمک مسؤولان، همه دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها را بسیج کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۵۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان در مصلی رشت با بیان اینکه اراده جمهوری اسلامی سبب ناکامی استکبار در اجرایی شدن برنامه‌های خود می‌شود، اظهار کرد: استکبار نفوذ فرهنگی را بارها از طرق‌های مختلف امتحان کردند ولی همچنان موفق نشدند و به این منظور همچنان به روند خود ادامه می‌دهند.

وی پیروزی و اقتدار امروز جمهوری اسلامی را سردار سلیمانی و شهید همدانی و مدافعان حرم دانست و گفت: جمهوری اسلامی امروز به کشوری مبدل شده است که ماهواره خیام را به فضا می‌فرستند و ظرفیت‌های علمی و زیست محیطی و معدنی کشور را می‌سنجد و در عرصه هوافضا حرف برای گفتن دارد.

استاندار گیلان با اشاره به برنامه‌های دراز مدت استکبار به به منظور نفوذ به جمهوری اسلامی افزود: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا هم در عرصه نظامی پیروز شده و هم در عرصه علم خود را ثابت کرده و به این دلیل بیکار ننشته و راه‌های نفوذ دیگر را پیدا می‌کند.

عباسی پیوند قلبی میان مردم در جمهوری اسلامی و امام حسین(ع) را پیوندی عمیق دانست و افزود: دشمن همواره سعی دارد عزاداری امام حسین را به دلیل شیوع کرونا، کمرنگ جلوه دهد، اما هرساله مردم خلاف خواست دشمن عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ و نهادها باید به برگزاری باشکوه کنگره هشت هزار شهید استان گیلان به مانند کنگره نخست کمک کنند، بیان کرد: انتظار شهدا و نظام از ما این است به نحو شایسته‌ای کنگره دوم را برگزار کنیم و تمامی اسناد و مدارک را جمع آوری کنیم و به کمک مسؤولان، همه دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها را در راستای اهداف شهدا بسیج کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان ساماندهی اقتصاد و مسائل جبهه فرهنگی و عملی کردن جهاد تبیین وظیفه همگان دانست و گفت: در تریبون‌های نماز جمعه  برای خاموش کردن صدای دشمنان و بدخواهان جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات