خبرهای داغ:
فرماندهی انتظامی خوزستان، بابیان اینکه دشمن با استفاده از فضای مجازی دنبال ایجاد ناکارآمدی است، گفت: خوزستان در امنیت عمومی وضع خوبی دارد ولی بازخورد مناسبی ندارد اصحاب رسانه باید برای انعکاس اقدامات پلیس کمک کنند.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۲۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

سردار محمد صالحی فرماندهی انتظامی خوزستان امروز در نشست با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت بویژه شهید سلیمانی و شهید همدانی اظهار داشت: پلیس و نیروی انتظامی به عنوان مجاهدان فی سبیل الله دنبال حفظ آرامش و آسایش مردم هستند.

وی افزود: خوزستان در امنیت عمومی وضع خوبی دارد ولی بازخورد مناسبی ندارد و اصحاب رسانه باید برای انعکاس اقدامات پلیس کمک کنند.
فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان گفت: دشمن دنبال القا یاس و ناامیدی است و با استفاده از فضای مجازی دنبال ایجاد ناکارآمدی است.

وی افزود: اصحاب رسانه اقدامات مثبت و امیدآفرین را با زبان هنرمندان منعکس‌کنند ولی متاسفانه برای بیان اقدامات و اقتدار پلیس کار رسانه ی قوی صورت نگرفته است و اقدامات فراجا دیده نمی‌شود.

سردار صالحی گفت: پلیس خوزستان، پلیسی حرفه ای و دقیق و هوشمند است و بسیاری از جرایم در کمترین زمان کشف و شناسایی و برخورد می‌شود.

مجموعه‌ها از خبرنگاران استقبال کنند

عبدالرضا سیفی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان نیز در همین نشست، به نقش و اهمیت فرهنگ اشاره کرد، اظهار داشت: فرهنگ نقش پیش‌برنده در ابعاد مختلف دارد. در هشت سال دفاع مقدس همین فرهنگ شهادت کشور را نجات داد.

وی افزود: هر اندازه مبانی فرهنگی تقویت شود به همان اندازه امنیت و اقتصاد و سیاست هم رشد می‌کند و کمترین معضلات اجتماعی را زمانی داریم که فضای فرهنگی غلبه دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: فرهنگ دینی، هویت ما را تشکیل داده است و این فرهنگ مدافع حرم و مدافع امنیت تربیت می‌کند.

سیفی به جایگاه ونقش خبرنگاری اشار کرد بیان داشت: در مجموعه‌ها باید از خبرنگاران استقبال کرد و نباید از خبرنگاران هراسید. باید با استفاده از خبرنگاران مشکلات را شناسایی و با کمک آنها حل کنیم.

وی افزود: البته باید دقت کنیم که هر خبری ابعاد مختلف دارد و در مخابره خبر باید این ابعاد را با رعایت انصاف و حقیقت نشر دهیم.

معاون استاندار خوزستان گفت: اصحاب رسانه انسانی‌های دغدغه‌مند و دلسوز هستند که دنبال حل مسائل استان هستند باید با همدلی هم مشکلات را حل کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها