مسئول سازمان تربیت‌بدنی و ورزش سپاه گیلان خبر داد:
به گفته مسئول سازمان تربیت‌بدنی و ورزش سپاه گیلان ۱۸۴ مسابقه استانی سال گذشته توسط سازمان تربیت‌بدنی سپاه گیلان انجام شد و امسال نیز مسابقات متعددی در سطح استان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۵۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، علی اصغر زاد اکبری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های سازمان تربیت‌بدنی سپاه استان گیلان جهت افزایش سطح آماده جسمانی پاسداران و کارکنان اظهار کرد: نیروهای مسلح باید همیشه آمادگی جسمانی کاملی داشته باشند تا بتوانند مأموریت‌های خود را بهتر و به نحو احسن انجام دهند‌.

وی با بیان اینکه تدارک برنامه و مسابقات ورزشی یکی از اهداف سپاه قدس گیلان  است، گفت: سازمان تربیت‌بدنی سپاه گیلان علاوه بر برنامه‌های ورزشی روزانه نیروها، برنامه‌های ورزشی را خارج از ساعات سازمانی تدارک دیده و به شکل رایگان در اختیار آنان قرار می‌دهد همچنین مسابقات مدونی برای نیروها برگزار می‌شود.

مسئول سازمان تربیت‌بدنی و ورزش سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استان گیلان برای بالابردن سطح آمادگی کارکنان و پاسداران در مسابقات کشوری سپاه نیز فعال است، افزود: به عنوان مثال چند روز گذشته تیمی از گیلان به یکی از قلل مرتفع استان اصفهان صعود کردند و در روزهای آینده نیز تیمی برای اعزام به قله سهند تبریز اعزام می‌شوند.

زاد اکبری با اشاره به اقدامات سپاه گیلان جهت توسعه خدمات بر محور عدالت بیان کرد: سپاه قدس گیلان در راستای رعایت عدالت ورزشی سالن‌ها را در مناطق مختلف شهرها احداث کرده و با توجه به اینکه ساخت سوله‌های ورزشی هزینه زیادی می‌برد از این رو در محلات حاشیه از مساجد برای برگزاری مسابقات استفاده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در محلات حاشیه‌نشین رشت خاطرنشان کرد: به عنوان مثال امسال در منطقه کم‌برخوردار معلولین رشت مسابقه بزرگ فوتسال آقایان برگزار شد که ۷۱ تیم فوتسال در این مسابقه شرکت کردند.

مسئول سازمان تربیت‌بدنی و ورزش سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در برخی از مناطق حاشیه‌نشین و جرم‌خیز نیز اکنون مسابقات والیبال در حال برگزاری است، تصریح کرد: مسابقات دارت، طناب‌کشی و شطرنج نیز از دیگر مسابقاتی است که جهت افزایش شور و نشاط جامعه و سوق یافتن جوانان به ورزش در محلات کم‌برخوردار در حال برگزاری است.

زاد اکبری در مورد نظارت سازمان تربیت‌بدنی سپاه گیلان بر عملکرد هیئت‌های ورزشی با بیان اینکه سازمان تربیت‌بدنی بر عملکرد هیئت‌های ورزشی بسیج استان نظارت دارد اظهار داشت: هر کدام از هیئت‌ها باید در طول سال حداقل پنج الی ۶ مسابقه و برنامه‌های مختلف ورزشی داشته باشند‌‌. 

وی با بیان اینکه برای فعالیت هیئت‌ها در هر کجای استان سالن‌هایی به آنان‌ اختصاص یافته و هیئت‌‌ها توانسته‌اند مسابقات را به نحو احسن برگزار کنند گفت: ۱۸۴ مسابقه استانی سال گذشته توسط سازمان تربیت‌بدنی سپاه گیلان انجام شد و امسال نیز مسابقات متعددی در سطح استان در حال برگزاری است.

مسئول سازمان تربیت‌بدنی و ورزش سپاه گیلان درباره اقدامات این مجموعه جهت استعدادیابی در مدارس افزود: سازمان تربیت‌بدنی سپاه استان گیلان در راستای استعدادیابی در نوجوانان استفاده از ظرفیت پایگاه‌های استعدادیابی را در مدارس در دستور کار قرار داده اما در این حوزه با موانعی رو‌به‌رو هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات