خبرهای داغ:

آزادگان، پرچم‌دار عزت و اقتدار در دفاع مقدس بوده‌اند

فرمانده کل ارتش در پیامی به‌ مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور، آورده است: آزادگان سرفراز، پرچم‌دار عزت و اقتدار در دفاع مقدس بوده‌اند.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۶۶
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: آزادگان سرفراز، پرچمدار عزت و اقتدار در دفاع مقدس بوده‌اند و در هنگامه اسارت، صلابت اسرای دشت کربلا و شکوه پایداری ملت ایران را در مقابل دژخیمان دشمن به زیبایی به نمایش گذاشته‌اند.

متن پیام او به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ ٱلَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسْتَقامُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ ٱلْمَلائِکَةُ أَلَّا تَخَافُواْ وَلَا تَحْزَنُواْ وَأَبْشِرُواْ بالْجَنَّةِ ٱلَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ (فصلت- ۳۰)

بیست و ششم مردادماه، سالروز بازگشت پرافتخار اسطوره‌های ایستادگی و آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یادآور صلابت فرزندان مخلص و صبور میهن در مواجهه با دشواری‌های اسارت و جنایات دشمنان است.

آزادگان سرفراز، پرچمدار عزت و اقتدار در دفاع مقدس بوده‌اند و در هنگامه اسارت، صلابت اسرای دشت کربلا و شکوه پایداری ملت ایران را در مقابل دژخیمان دشمن به زیبایی به نمایش گذاشته‌اند.

اینجانب سالروز بازگشت شکوهمند آزادگان عزیز، این اسوه‌های صبر و صلابت به میهن اسلامی را گرامی داشته و از خدای متعال عزت و اقتدار پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری خردمندانه امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

ارسال نظرات
آخرین اخبار