مدیرکل کمیته امداد استان تهران امروز به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با خانواده شهیدان«سید مصطفی صادقی» از شهدای مدافع حرم و « محمد زنده دل» از شهدای جنگ تحمیلی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۵۱۸۲۹
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

  سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، امروز بیست و ششم مردادماه به همراه معاون توسعه مشارکت های مردمی و معاون امور فرهنگی این نهاد در استان تهران با خانواده های شهیدان «سید مصطفی صادقی» از شهدای مدافع حرم و «محمد زنده دل» از شهدای جنگ تحمیلی دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدارها با اشاره به اینکه شهیدان افتخار نظام هستند، افزود: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و خانواده شهدا نمونه واقعی صبر و ایستادگی هستند و فرزندانی را پرورش دادند که مدافع اسلام و انقلاب شدند.

بنابراین گزارش، شهید سید مصطفی صادقی، 18 دی‌ماه سال 1359در تهران متولد شد و پس از گذراندن دوران ابتدایی و راهنمایی، در هنرستان جنگ‌افزارسازی وابسته به صنایع دفاع تحصیل کرد. پس از اخذ دیپلم برق الکتروتکنیک ابتدا در صنایع مهمات‌سازی و پس از اخذ مدرک کارشناسی در سازمان انرژی اتمی ایران مشغول به خدمت شد.

سیدمصطفی صادقی پس از طی دوره‌های آموزشی متعدد نظامی 20 اسفندماه سال 1394 عازم جبهه مبارزه با داعش و دفاع از حرم حضرت زینب(س) شد و در دومین مأموریت خود به سوریه در 16 خردادماه سال 1396 مصادف با یازدهم ماه مبارک رمضان در وقت افطار در حماء به‌دست تکفیری‌های جنایتکار به شهادت رسید.

همچنین  شهید محمد زنده دل بیست و پنجم شهریور 1339، در تبریز چشم به جهان گشود؛تا پایان دوره متوسطه در رشته علوم انسانی به تحصیلات خود ادامه داد. سپس با عنوان ستوان دوم ژاندارمری در جبهه حضور یافت  و دهم اردیبهشت 1363، در روستای سرو از توابع ارومیه توسط گروه های ضدانقلاب شهید شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات