مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: جهاد تبیین مهم‌ترین رسالت خبرنگاران کشورمان است که در برهه کنونی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۲۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، علیرضا نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در آیین تجلیل از خبرنگاران شمال استان که به میزبانی شهرستان خوی برگزار شد، اظهار کرد:  رسانه ها در بیان حقایق و اطلاع رسانی به افکار عمومی عدالت را رعایت کنند و در جهاد تبیین با تمام توان تلاش کنند.

وی افزود: ایران اسلامی با هدایت های مقام معظم رهبری در حال حاضر توانسته در عرصه های مختلف سیاسی، علمی و فرهنگی به پیشرفت های قابل توجهی دست یابد.

وی رسیدگی به مشکلات صنفی خبرنگاران را جزو اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و گفت: رسانه را باید به سمت خبر پژوهشی سوق داد.

یوسف پیربوداقی، رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی در این مراسم  با بیان اینکه عشق و ایمان دو عنصری است که می توانند از یک فرد خبرنگار بسازند، بر لزوم آموزش جامعه خبرنگاران تاکید کرد.

وی گفت: باید تلاش کنیم ظرفیت های ملی، دینی، فرهنگی، اقتصادی و تاریخی استان مان را به نحو احسن بیان کنیم.

ذبیح الله کاظمی، فرماندار خوی در ادامه جلسه، اظهار کرد: خبرنگاران باید انتقادهای‌شان را از مدیران ادارات افزایش دهند تا بتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت شهر گام های اساسی برداریم.

وی افزود: سنگرداران اصلی مبارزه با بی‌عدالتی، رانت، فقر و ... خبرنگاران هستند و اصحاب رسانه با کمترین امکانات بهتررین کارها را انجام می دهند.

حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نیزدر این جلسه، اظهار کرد: خبرنگاران در راستای بیان مشکلات و نیازمندی های جامعه قدم بردارند.

حجت الاسلام شریفی تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه ها در طول تاریخ تاثیرگذار بودند و با ارسال و انتشار اخبار مفید و واقعی در توسعه و پیشرفت جوامع نقش اساسی ایفا کرده‌اند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و بسته های فرهنگی و تندیس از خبرنگاران شمال استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات