شاهرود- سرهنگ خوشقدم با بیان اینکه رسانه‌ها در تحقق جهاد تبیین تلاش بیشتری کنند، گفت: دشمنان امروزه با فعالیت در عرصه‌های مختلف اطلاع‌رسانی در حال تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۳۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ محمد خوشقدم در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که در محل کانون بسیج جوانان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند در جبهه جهاد روشنگری و مطالبه‌گری گام‌های بلندی بردارند.

او با بیان اینکه اخلاق‌مداری، نقد منصفانه و مطالبه‌گری از خصوصیات خبرنگاران حرفه‌ای است، افزود: خبرنگاران در جهاد تبیین نقش بسیار تاثیرگذاری دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از راه‌اندازی قرارگاه‌های محله‌ای پیامبر اکرم (ص) در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این قرارگاه‌های محله‌ای به دنبال تبیین و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای شناسایی و رفع مشکلات و معضلات و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در محلات فعال شدند.

خوشقدم، هدف دیگر راه‌اندازی این قرارگاه‌ها را هم‌افزایی و هماهنگی بین نهاد‌های حاکمیتی فعال در حوزه مسجد و مردم متدین محله با محوریت مسجد‌ها اعلام کرد و افزود: در راه‌اندازی رسانه محله‌ای نیز گام‌های بلندی برداشته شده است.

او با بیان اینکه وفاق، همدلی و انسجام برای تداوم مسیر پیشرفت و توسعه شهر‌ها ضروری است، ابراز داشت: با تلاش شبانه‌روزی و جهادی دولتمردان و مردم می‌توانیم مسیر‌های توسعه و تعالی شهرستان را با همدلی و همراهی طی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از رسانه محور بودن هر محله در شهر و روستا‌های این شهرستان خبر داد و بیان داشت: هم اکنون حدود چهار هزار نفر در ۲۰۰ رسانه محله‌ای روستا و شهر‌های شاهرود فعالیت دارند تا اخبار محله و شهر خود را انعکاس دهند.

خوشقدم با اشاره به اینکه ۱۳۰ صندوق قرض الحسنه در بین محلات با محوریت مردم و حمایت بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی شد، گفت: راه‌اندازی کلینیک «صنعت‌یار» در راستای پیگیری مشکلات ۷۷ واحد صنعتی از جمله اقدام‌های مثبت بسیج سازندگی در شهرستان شاهرود است.

او با بیان اینکه راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی نیز در سطح شهرستان از جمله طرح‌های در حال پیگیری بسیج سازندگی است، افزود: این دهکده با هدف اقدام‌های رایگان در حوزه محرومیت زدایی، آب و اشتغال در مناطق کم برخوردار خدمات رسانی خواهد کرد.اهمیت نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین برای بی‌اثرکردن تلاش دشمن علیه نظام

این برنامه به همت بسیج رسانه در راستای هم اندیشی و گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها