به مناسبت روز خبرنگار نشستی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء (ص) عسلویه و خبرنگاران فعال شهرستان در سالن جلسات سپاه برگزار شد
کد خبر: ۹۴۵۱۹۵۰
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از عسلویه، سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دیدار کرد.

در این نشست صمیمی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد سرهنگ تاجیک ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: شغل خبرنگاری یکی از پر مخاطره ترین شغل های امروزی بوده و فعالان این عرصه بدون هیچ چشم داشت به تولید خبر و آگاهی سازی مشغول هستند.

وی با اشاره به رسالت خبرنگاران و لزوم توجه بیشتر به فعالین این حوزه خاطرنشان کرد: نیاز اساسی امروز، روایتگری است. چرا که ما خوب نتوانسته ایم داشته ها و تلاشهایمان را به جامعه منتقل کنیم و این همان جهاد تبیین است که خبرنگاران این مهم را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه عسلویه با بیان اینکه اصحاب رسانه در خط مقدم جهاد تبیین هستند، اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان فعالان عرصه اطلاع رسانی در بصیرت افزایی جامعه تلاش نمایند. که به تعبیر مقام معظم رهبری جهاد تبیین در اولویت است و سرلوحه سیاست های کشور در تمامی آحاد جامعه است . پس باید در این زمینه نیز خبرنگاران نقش اساسی خود را ایفا کنند.

در ادامه خبرنگاران حاضر در نشست ، به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

در پایان نیز از خبرنگاران فعال و موفق در عرصه جهاد تبیین تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات