خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز، رسالت جهادگونه خبرنگار را قلم در راستای جهاد تبیین دانست.
کد خبر: ۹۴۵۲۰۹۶
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز ، حجت‌الاسلام عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت مقام خبرنگار، با بیان اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران رسالت مهم اطلاع‌رسانی افکار عمومی و جامعه را برعهده دارند اظهار داشت: خبرنگار با قلمش رسالتی جهادگونه که همان جهاد تبیین است را انجام می دهد.
وی ادامه داد: آگاهی بخشی جامعه در شرایطی که دشمنان و معاندان باالقا خط خبری و رسانه‌ای با دروغ پراکنی و شبهه افکنی، افکار مردم را هدف گرفته‌اند، خبرنگاران و اصحاب رسانه نقشی مهم در این عرصه دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز تصریح کرد: در شرایط کنونی با تبیین مسائل و موضوعات، می‌توان حیله‌گری رسانه‌های معاند را برملا کرد که بخشی از این وظیفه مهم، رسالت حیاتی خبرنگاران و  جامعه رسانه‌ای است.
حجت‌الاسلام حاجی‌پور ادامه داد: بی‌گمان در مورد همه مسائل جهان، بزرگ‌ترین رسالت، اطلاع رسانی است که بر دوش رسانه‌های جمعی است.
به گفته وی، امروزه رسانه‌ها با گسترش مرز‌های جغرافیایی، فرهنگی و سیاسی، هویت انسان  را تحت تأثیر قرار داده‌اند، به طوری که می‌توان هویت انسان را هویت رسانه‌ای نام گذاشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز با یادآوری اینکه افزایش نقش وسایل نوین ارتباط جمعی در بخش‌های مختلف زندگی بشری سبب شده است که از آنها در زمینه‌های گوناگون استفاده شود، گفت: رسانه‌ها همان‌گونه که در ایجاد تحکیم و نقاط قوت سهم به‌سزایی دارند، گاهی در تضعیف پایه‌های اصلی جامعه نیز مؤثرند.
وی گفت: انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده در همه معادلات منطقه‌ای و جهانی پیدا کرده و ایران اسلامی است که امروز در منطقه راهبری تمدن سازی اسلامی را هموار نموده و دشمنان هم از این نقش تعیین کننده ایران  در هراس‌اند .
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها