رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

پرداخت محکومیت ۲۷۰ میلیونی یک محکوم مالی توسط خیرین استان مرکزی

حجت الاسلام موسوی از پرداخت محکومیت ۲۷۰ میلیونی یک محکوم مالی با پیوستن خیرین به پویش «به عشق حسین(ع) می بخشم» خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۲۶۳۹
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی،حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در اینخصوص اظهار داشت: به منظور ترویج و ارتقای فرهنگ صلح و سازش، دستگاه قضایی با همکاری ستاد ملی صبر در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقدام به برگزاری پویش «به عشق حسین (ع) میبخشم» کرد.

وی افزود: در راستای پویش به عشق حسین(ع) می بخشم و به حرمت ماه محرم، مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان بدهی یک محکوم مالی که در زندان شهرستان دلیجان به سر می‌برد توسط یک بانوی خیر از اهالی شهر نراق و همچنین یک مرکز خیریه پرداخت شد تا با فراهم شدن امکان آزادی این فرد، وی از بند رهایی یابد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: در همین ارتباط دو نفر دیگر از محکومین مالی زندان شهرستان دلیجان اخیرا با کمک های مادی خیرین آزاد شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۳۵ نفر از محکومین مالی و جرایم غیرعمد تاکنون با کمک خیرین در استان مرکزی آزاد شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۹ درصدی را نشان می دهد.

 حجت الاسلام موسوی گفت: خوشبختانه با تبلیغاتی که صورت گرفت و اشاعه فرهنگ صلح و سازش در استان مرکزی در همین مدت، مبلغ ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان کمک های مردمی به منظور آزادسازی زندانیان و محکومین مالی و جرایم غیر عمد اهدا شده است که در این زمینه هم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۲ درصد افزایش را شاهد بودیم.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
آخرین اخبار