خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از ارسال ۳۰ هزار بطری آب آشامیدنی به حجم هر کدام ۱.۵ لیتر برای توزیع در مناطق محروم و کم آب شهر همدان، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۶۷
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

قزوین_ حسن آصفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری در این رابطه اظهار کرد: در پی تنش های آبی به وجود آمده در استان همدان و براساس دستور دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور و مطابق هماهنگی های بعمل آمده با سازمان امداد و نجات و سازمان داوطلبان کشور، هلال احمر قزوین، تعداد ۳۰ هزار بطری آب معدنی ۱.۵ لیتری را به این استان ارسال کرد.

وی افزود: ارزش ریالی این بطریهای آب آشامیدنی معادل یک میلیارد ریال  است که توسط چهار دستگاه کامیون و با همکاری لشگر ۱۶ زرهی قزوین به استان همدان بارگیری، ارسال و تحویل شد تا در مناطق محروم و کم آب شهر همدان توزیع شود.

آصفی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان قزوین ازهمه ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم عزیز و بویژه هموطنان عزیز در استان همدان استفاده می کند، تصریح کرد: این جمعیت براساس وظایف بشردوستی و انسان دوستی اقدام به این کار کرد تا بتواند قدمی شایسته در راستای کاهش آلام  هموطنان عزیز در استان همدان بردارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: ما در کنار هموطنان عزیز در استان همدان تا رسیدن به شرایط پایدار و عبور از تنش آبی هستیم و امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم در این راه خدمات شایسته و خوبی برای گذشتن از این بحران برداریم تا انشاالله هرچه سریعتر مشکلات بوجود آمده برطرف شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها