خبرهای داغ:
تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شیراز

محکومیت حمله تروریستی در شیراز، توسط عشایر و اقوام مختلف و حضور جمعی از عشایر در مراسم تشییع

جمعی از عشایر و اقوام عشایر از استانهای خوزستان، چهارمحال و بختیاری و استان فارس در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شیراز شرکت نموده و حمله تروریستی در مرقد شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۴۶۴۹۰۶
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج عشایری؛

جمعی از معتمدین وسران عشایر عرب ، ایلهای بختیاری و قشقایی در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی شیراز شرکت کردند ، و ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای این حمله تروریستی و اعلام بیعت با آرمانهای امام ورهبری وشهدا ، حرکت وحشیانه وغیر انسانی تروریستها با حمایت کشورهای غربی عبری عربی را محکوم واز مسئولین قضایی وپاسداران حریم ولایت تعقیب ومجازات افراد مخرب را خواستار شدند .

 

عشایر حاضر در این مراسم باشکوه وانقلابی با ابراز انزجار از امربکا وایادی آن حملات تروریستی را محکوم وعشایر را دژ محکم انقلاب وکشور یاد کردند ، و گفتند: یکی از اشتباهات دشمن که ناشی از بیخردی ونفهمی او این است که مردم مارا با کشتن وتهدید می آزماید این درحالیست که مردم ما همچون کوهی استوار دررکاب ولی امر مسلمین خود دربرابر توطئه های آشکار وپنهان دشمن می ایستند وچهره آدم کشان تاریخ را بیشتر خواهند شناخت .

 

مردم شیراز وعشایر مختلف کشور بهمراه نیروهای نظامی وانتظامی ، ارتش ونیروهای بسیج ، خادمین علی بن موسی الرضا وسایر تشکلات مردمی پس از طی مسیر چند کیلومتری در مراسم تشیع لاله های پرپر شده حادثه اخیر مرقد حضرت احمد بن موسی شرکت کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار