جمعه های جهادی در شهر علی اکبر سیستان و بلوچستان

گروه جهادی پایگاه ما کمک های گوناگونی را دنبال می‌کند اما از کارهای قابل توجه و مستمر ما می‌توان به اردوهای جهادی یک روزه در روزهای جمعه هر هفته اشاره کرد.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۹۴
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات، پایگاه شهید احمد صیاد اربابی از حوزه حضرت ابوالفضل(ع) شهر علی اکبر از ناحیه هامون یکی از پایگاه های فعال خصوصا در عرصه سازندگی و خدمت رسانی در استان سیستان و بلوچستان است.

فرمانده پایگاه شهید صیاد اربابی در این خصوص گفت: در پایگاه ما کارهای سازندگی و خدمت رسانی توسط یک گروه جهادی دنبال میشود که بنده خودم به عنوان سرگروه در آن خدمت میکنم. گروه جهادی پایگاه ما کمک های گوناگونی را دنبال میکند اما از کارهای قابل توجه و مستمر ما میتوان به اردوهای جهادی یک روزه در روزهای جمعه هر هفته اشاره کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: این کار جهادی مستمر بیشتر در امور سازندگی بوده بدین صورت که نیازمندانی که برای ساخت منازلشان نیاز به کمک دارند، در یک روز جمعه با حضور یک استادکار بنایی تعداد بیش از ۱۰ نفر از جهادگران عزیز پایگاه در نقش کارگر برای کمک به ایشان حاضر میشوند و یکروزه کار چندین روز را برای این خانواده نیازمند پیش می برند.

ایشان در بیان سایر فعالیت های پایگاه بیان داشت: ما در عرصه های گوناگونی که اکثر پایگاه ها فعال هستند، فعالیت میکنیم. به عنوان مثال در عرصه ورزش همایش های پیاده روی، کوهنوردی و... را برگزار میکنیم. در امر حلقات صالحین ما ۲ حلقه با رده های سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال را با مربیگری حاج آقای لطیفیان داریم. در بحث توزیع کمک های مومنانه، کمک های مختلفی را از سایر ارگان ها مانند دفتر امام جمعه، سپاه، شهرداری و... جمع آوری کرده و در بین نیازمندان توزیع میکنیم. و...

البته لازم به ذکر است که ضمن انجام کارهای مختلف در پایگاه، با توجه به وضع معیشتی اکثرجمعیت ساکن در شهر علی اکبر، کارهای جهادی در قالب سازندگی و خدمت رسانی بیشتر مورد توجه و استقبال هم بسیجیان و هم مردم قرار گرفته است.

فرمانده پایگاه شهید صیاد اربابی در پایان گفت: بنده از ۱۸ سالگی وارد بسیج شده ام و الان ۱۸ سال است که در این لباس در کنار سایر بسیجیان بزرگوار در حال خدمت به مردم و انقلاب عزیزمان هستیم تا شاید بتوانیم سر سوزنی از خون شهیدان سرفراز میهن اسلامیمان را جبران کنیم. ان شاءلله

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات