سردار سلیمانی در اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی یک سرفصل جدید در تاریخ ملت ایران است. این ملت امروز به‌عنوان یک ملت بزرگ، قوی و قابل ستایش در عرصه جهان شناخته می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۸۱۲۰
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

ایران، فرهنگی‌ترین ملت دنیاست/انقلاب اسلامی سرفصل جدید در تاریخ ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی عصر دیروز در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی را یک عصر جدید در حوزه فرهنگ و هنر ایجاد کرد اظهار کرد: در دوره‌ای که هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی آغازگر آن است، شما هنرمندان نقش‌آفرین آن محسوب می‌شوید.

وی از تلاش هنرمندان در این جشنواره قدردانی کرد و گفت: عصر حاضر، عصر فرهنگ، هنر و رسانه است و اگر رسانه یک ابزار تلقی شود این عصر، به عنوان عصر فرهنگ و هنر محسوب می‌شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه‌سار هدایت‌های الهی به وقوع پیوست و تمدن غربی با تمدن ایرانی اسلامی همواره متفاوت بوده است، گفت: انقلاب اسلامی یک سرفصل جدید در تاریخ ملت ایران است. این ملت امروز به‌عنوان یک ملت بزرگ، قوی و قابل ستایش در عرصه جهان شناخته می‌شود.

وی افزود: بدون تردید ملت ایران فرهنگی‌ترین ملت دنیاست؛ این نه به سبب این است که ما عضو کوچکی از این ملت بزرگ هستیم، بلکه بر اساس ادله روشن‌تر از آفتاب و قابل استناد و ارائه و قابل تکیه، ما بزرگترین ملت فرهنگی جهان در درون میهن اسلامی، در میان آن‌ها زندگی می‌کنیم و به این ملت بزرگ افتخار می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از بسیج به عنوان یک تفکر در بین ملت بزرگ یاد کرد و گفت: این نهاد انقلابی یک سازمان نیست، بلکه بسیج یک تفکر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج هنرمندان گسترش یک تفکر در جامعه هنری کشور است، گفت: بسیج هنرمندان به‌عنوان علمدار یک تفکر در بین جامعه هنری برجسته به همه فنون و سجایای اخلاقی در بین هنرمندان و مجهز به تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها و ابزار هنری به‌روز، نو و جدید است و هنرمندان از سوی سازمان بسیح نگران نباشند و بیش از گذشته در خدمت هنرمندان خواهیم بود.

سردار سلیمانی با اشاره به برگزاری یک سالانه شدن جشنواره سراسری تئاتر بسیج گفت: با توجه به این همه ظرفیت برگزاری جشنواره سراسری تئاتر بسیج به‌صورت سالانه یک ضرورت است و برگزاری این جشنواره بخشی از استعداد‌های تئاتر کشور است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر تدوین نقشه راه هدفمند با چشم‌انداز روشن در عرصه هنر تئاتر تاکید کرد و گفت: این مهم باید با همکاری و تکیه به اندیشه‌ورزی هنرمندان تئاتر طراحی و در نظر گرفته شود و بسیج مستضعفین هم از آن حمایت می‌کند.

ب-۲۳۹۱

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات