دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) رمز ماندگاری انسان را اخلاص دانست و گفت: ایمان و عقیده موجب رشد و تعالی شخصیت انسان می شود.
کد خبر: ۹۴۷۹۱۳۷
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رضا رمضانی شامگاه سه‌شنبه در مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد امام جعفر صادق (ع) رشت با بیان اینکه بانوی بزرگ جهان اسلام الگویی بی نظیر برای تمام مسلمانان است، اظهار کرد: سیره و سبک زندگی حضرت زهرا الگویی موفق و مؤثر در زندگی هر انسانی است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با بیان اینکه ایمان و عقیده موجب رشد و تعالی شخصیت انسان می‌شود، افزود: انسان باید برای ساختن شخصیت خود اراده کرده و تلاش مضاعف داشته باشد و در این مسیر از الگوهای کامل الهی تبعیت کند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) در زندگی کوتاه خود تمامی فضائل اخلاقی را به طور کامل داشتند، گفت: مقام این بانوی بزرگ به قدری بالا است که بهشت مشتاق وجودشان است زیرا در زندگی خود کاملاً در جهت رضایت الهی کوشیدند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری رمز ماندگاری انسان را اخلاص دانست و تصریح کرد: اگر انسان نیت درستی داشته باشد، مسیر درستی را برای پیمودن انتخاب می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید خود را برای خدا تربیت کند، افزود: تمامی افعال و افکار و نیات ما باید در جهت کسب رضایت الهی باشد تا به قرب خداوند برسیم و جاودان شویم.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه دنیای غرب درصدد است که انسان را مادی تربیت کند و او را از معنویت، مسئولیت پذیری و عدالت دور نماید، عنوان کرد: اگر انسان منحرف شود نمی‌تواند خوب ببیند و خوب حرف بزند.

وی با اشاره به اینکه غرب می‌خواهد حقیقت را محو و غبارآلود کند تا قلب نوجوانان و جوانان ما تاریک شود، افزود: اگر نام خدا در قلب انسان زنده شود موفق می‌شود.

وی با اشاره به مقامات معنوی و جایگاه حضرت زهرا (س) نزد خداوند تصریح کرد: ایشان نمونه یک مسلمان و مؤمن واقعی به خداوند و ولایتمدار کامل بودند.

پایان پیام/

ارسال نظرات