معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خط قرمز ما در پدافند غیرعامل مردم هستند، گفت: استان البرز در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل پیشتاز بوده است.
کد خبر: ۹۴۸۲۳۵۱
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار مهدی رحیمی، معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به ویژگی های جنگ ترکیبی که توسط دشمن برنامه ریزی شده است، گفت: استان البرز دارای شرایط استراتژیک و ویژه ای است، بنابراین تحقق جهاد تبیین، لزوم دشمن شناسی و بصیرت نافذ، شجاعت و صراحت برای مقابله با این جنگ ترکیبی ضرورت دارد.

مردم، خط قرمز ما در پدافند غیرعامل/ البرز در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل پیشتاز بود

وی عنوان کرد: دشمن با پنهان کردن جلوه های امیدبخش، یاس آفرینی در جوانان، بزرگ نشان دادن عیوب و تحقیر دستاوردها، تخریب شخصیت ها، دامن زدن به موضوعات قومی و قبیله ای، ایجاد اختلال در زیرساخت های با اهمیت و خدمات رسان، تحریم و ایجاد نارضایتی در مردم، متزلزل سازی اتحاد مردم و ... این جنگ را ترتیب داده است. بر این اساس باید همواره هوشیار باشیم و آگاهی بخشی به جامعه را در صدر برنامه های خود قرار دهیم.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خط قرمز ما در پدافند غیرعامل مردم هستند، اظهار کرد: استان البرز در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل پیشتاز بوده و باید برش های مرتبط با دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان نیز احصا و اجرایی شود. براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی دستگاه ها باید یک درصد بودجه خود را در راستای پدافند غیرعامل صرف کنند و عدم تحقق این امر ترک فعل محسوب می شود.

سردار رحیمی در پایان ضمن تشریح اهداف پدافند غیرعامل، محصور سازی و صیانت از دستگاه های اجرایی، رصد و پایش تهدیدات متصور و تهیه برنامه حفاظت از زیرساخت های استان را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات