شاهرود_ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امروز هر کسی در هر جای دنیا بخواهد راجع به مکتب تشییع و مرام منجی آخرالزمان (عج) دنبال مطلب بگرد سریعترین کد حماسه زیارت اربعین حسینی است.
کد خبر: ۹۴۸۲۴۷۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

امروز کد معرفی مکتب تشییع و صاحب آن در فضای بین المللی روز اربعین استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس عبداللهی در آیین تجلیل از خادمان و مواکب اربعین حسینی شاهرود و بسطام در سالن اجتماعات شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی شاهرود با خیرمقدم به شرکت کنندگان، مجموعه شورای هیأت مذهبی شاهرود و بسطام برای برنامه ریزی دو ماهه برگزاری این مراسم و تشکر برای یک رویداد بزرگ شهرستانی، اظهار کرد: بزرگترین رویداد فرهنگی اجتماعی استان سمنان در یوم الاربعین در بین شاهرود و بسطام شکل گرفت.
او افزود: امروز کد معرفی مکتب تشییع و صاحب مکتب تشییع صاحب الزمان (عج) در فضای بین المللی روز اربعین و زیارت اربعین حسینی است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطر نشان کرد: امروز هر کسی در هر جای دنیا بخواهد راجع به مکتب تشییع و مرام منجی آخرالزمان (عج) دنبال مطلب بگرد سریعترین کد حماسه زیارت اربعین حسینی است و همه موظف هستیم برای توسعه این فرهنگ و مرام و حماسه هر کاری می‌توانیم انجام بدهیم.
او با بیان اینکه امروز رمز حدیث امام عسکری (ع) در مورد نشانه مومن که اربعین حسینی است را درک می‌کنیم، گفت: ۹۵ درصد مردم در ایران در راستای اتصال به پیاده روی اربعین همین همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی را انجام می‌دهند.
عبداللهی خاطر نشان کرد: درگیری اقشار مختلف در این عملیات بزرگ فرهنگی کم است و باید فرهنگ تعامل و رفاقت و وصل شدن به ولایت و همبستگی و انسجام و از خودگذشتگی توسعه پیدا کند تا مشکلات فرهنگی ما حل شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان منطقه شاهرود و بسطام را از منظر این سازمان قطب مذهبی استان سمنان عنوان کرد و افزود: هیأت و فعالین مذهبی ثبت شده فراوان داریم و باید از این ظرفیت بهره‌مند شویم و انسجام شبکه مساجد و هیأت مذهبی ارتقا یابد تا در سطح استان و کشور اثرگذار باشد و انسجام و اتحاد و همبستگی ما باید ارتقا یابد تا بتوانیم با انسجام و متحد صدای بلندی را مخابره کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها