خبرهای داغ:
مسابقات قرآن کریم از سوی معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه خمینی شهر با حضور حوزه های مقاومت بسیج خواهران به میزبانی حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س)برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۵۹
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ مسابقات قرآن کریم برای قرآن‌ دوستان در دو سطح (زیر ۱۴سال وبالای ۱۴سال)در پایگاه مقاومت بسیج بنت الهدی برگزار شد.

 حجت الاسلام رحمانی گفت: این دوره مسابقات با حضوربیش از ۱۳۰نفر از بسیجیان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج خواهران شهرستان، به‌ صورت شفاهی و کتبی در دو سطح (زیر ۱۴ سال سن و بالای ۱۴ سال) آغازشد.

رحمانی با اشاره به استقبال پرشور نوجوانان در این دوره گفت: امسال شرکت کنندگان از رده سنی ۸تا۵۰ سال در مسابقات حضور داشتند و بیش از هفتاد درصد از شرکت کنندگان را جوانان ونوجوانان تشکیل می دادند.

وی افزود: مسابقات قرآن در۱۴ رشته حفظ، ترتیل، قرائت تحقیق و تقلیدی، کتاب صراط، حفظ۴۰حکمت اول نهج البلاغه، حفظ ۱۰فراز اول دعای ۲۴صحیفه سجادیه، حفظ دعای ۲۴و۱۱صحیفه سجادیه برگزار و برگزیدگان به مرحله استانی معرفی خواهند شد.

رحمانی با توجه به اهمیت قرآن کریم در جامعه خاطر نشان کرد: همه باید تلاش کنیم درگام دوم انقلاب که به قرآن و عترت عمل نماییم و امانت پیامبر اکرم(ص) را از مهجوریت و مظلومیت نجات دهیم.

وی در پایان اضافه کرد؛ از طرف سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر به ۲۶ نفر از افراد برتر در این آزمون لوح سپاس و جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها