فرمانده سپاه ورامین گفت: شهدای مدافع حرم عزت و اقتدار را برای کشور و ملت ایران به ارمغان آورده و مانع تحقق نقشه‌های دشمن هستند.
کد خبر: ۹۴۸۳۰۸۴
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

مهدی امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین امشب در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی حیدری که در مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) خیرآباد برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل در سال ۵۷ با رهبری پیامبرگونه خود و با حضور در صحنه مردم، ما را از اسارت نظام طاغوت ستم شاهی ۲۵۰۰ ساله نجات داد، بنابراین یکی از دستاوردهای انقلاب این است که با استقرار نظام جمهوری اسلامی مردم بر سرنوشت خودشان حاکم شدند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از وقایع قرن ۲۱ خواند و بیان کرد: انقلابی که در دوران دو قطبی غرب و شرق به سرکردگی آمریکا و شوروی سابق شعارش نه شرقی و نه غربی بود، به دنیا فهماند که ما زیر سلطه هیچ کشوری نیستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین عنوان کرد: چرخ صنعت غرب با نفت می‌چرخید و دشمنان توطئه‌های مختلفی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند که یکی از آن‌ها عملیات‌های تروریستی و شهادت نخبگان های سیاسی و فکری کشور بود، در فتنه اخیر نیز اقدامات تروریستی را رقم زدند که سپاه پاسداران آنان را مورد حمله خود قرار داد.

امینی ادامه داد: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون انواع و اقسام تحریم‌های اقتصادی متعددی را علیه ما وارد کرده و به مرحله اجرا گذاشته‌اند و هدف آنان از اینگونه تحریم‌ها این است که فشار اقتصادی بر مردم وارد شود و آن‌ها را در مقابل نظام قرار دهند.

وی ادامه داد: همه توطئه‌ها علیه کشور و ملت ایران توسط آمریکای جنایتکار انجام شده و کسی که با تحریک صدام جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کرد آمریکا بود و نباید فراموش کنیم که دشمن اصلی ما آمریکای جنایتکار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین اظهارداشت: گروهک‌های تکفیری در منطقه به اذعان وزیر وقت امور خارجه آمریکا اعلام کردند که می‌خواستند جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی را تضعیف کنند، اما از بین مومنان مردانی بودند که به فرمان رهبرشان به پا خواستند و به فرماندهی سردار سلیمانی در صحنه دفاع از انقلاب، امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

امینی خاطر نشان کرد: در شهرستان شهیدپرور ورامین شهدای مدافع حرم کم نداریم و سه شهید پاسدار مدافع حرم شهیدان مهدی حیدری، شهید گودرزی و ثامنی راد داریم، همچنین ۶۰ شهید از تیپ فاطمیون هم داریم که تعداد زیادی از آنان در جوار آستان امامزادگان طاهر و مطهر (ع) آرامیده‌اند.

وی عنوان داشت: شهدای مدافع حرم از فرزند و خانواده خود گذشته و در دفاع از حرم اهل بیت علیهم‌السلام در خارج از مرزها با داعش جنگیدند تا ما امروز در آرامش و امنیت بمانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین گفت: شهدای مدافع حرم عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند، اگر شهدای مدافع حرم نبودند علاوه بر جنایت‌هایی که در کشورهای سوریه، لبنان و سایر کشورها اتفاق می‌افتاد ممکن بود در همدان، کرمانشاه و سایر شهرهای کشور با این گروهک تکفیری می‌جنگیدیم.

امینی بیان داشت: مدافعان حرم منتظر نبودند دشمن تجهیزتر شود تا به خانه ما بیاید بلکه به سراغ دشمن رفتند و او را در خارج از مرزها سرنگون کردند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی را دست نیافتنی مطرح نکنید، شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم در بین ما زندگی کردند، باید از شهدای مدافع حرم الگو بگیریم زیرا شهدای مدافع حرم ویژگی‌هایی داشتند که یکی از آن‌ها این است که از رفتار و کلام آنان بوی شهادت می‌آمد و تمام شهدا این خصوصیت را داشته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین افزود:دشمن می‌دانست که شهید سلیمانی عامل اتحاد محور مقاومت است و اگر این نخ تسبیح نباشد جبهه مقاومت را می‌توان زمین‌گیر کرد، با ترور شهید سلیمانی بار دیگر ثابت کرد که تروریست است.

امینی اضافه کرد: آمریکایی‌ها بسیار تلاش کردند نظام جمهوری اسلامی در پاسخ به این اقدام جنایتکارانه آن‌ها واکنشی نشان ندهند، اما حدود ۲ ساعت بعد از شهادت شهید سلیمانی نظام جمهوری اسلامی آماده پاسخگویی بود اما به دلیل حفظ حرمت شهید و مراسم تدفین این سردار بزرگ اسلام این پاسخ را چند روز به تاخیر انداخت و پس از آن سپاه پاسداران پایگاه عین‌الاسد در بغداد را مورد هدف قرار داد.

وی بیان کرد: با این کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد دارای توان نظامی هستیم و دیدید که آمریکایی جنایتکار نتوانست به این حمله موشکی پاسخ دهد، علی‌رغم اینکه برخی‌ها تلاش می‌کردند که اگر توافق نکنیم جنگ می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: فتنه جنگ ترکیبی دو هدف داشت، یک هدف براندازی و دوم ایجاد مانع بر سر راه نظام جمهوری اسلامی بود که این بار با سال ۹۸ یک تفاوت داشت و آن این بود که نیروهای بسیج در کنار نیروی انتظامی با حضور به موقع خودشان اجازه ندادند آنان دست به اقدامات دیگری بزنند، زیرا دشمن در اغتشاشات تلاش می‌کند که نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات