مسئول سازمان بسیچ عشایری در همایش دامدارن نمونه استان گلستان
احمد سعیدی مسئول سازمان بسیچ عشایری کشور در همایش دامدارن و شبانان نمونه عشایر استان گلستان گفت: نظام سلطه « به دنبال یاس ، ناامیدی ، بی اعتمادی ، ناکارآمدی » بین مردم است و راهکار حل مسائل و مشکلات اقدام جهادی شبانه روزی است.
کد خبر: ۹۴۸۳۹۴۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج عشایری استان گلستان؛ همایش تجلیل از دامداران و شبانان نمونه عشایری استان گلستان با حضور مسئولین کشوری و لشکری در گنبد کاووس برگزار شد.

در این همایش احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور ضمن تشریح اهداف این همایش گفت: هدف ازین همایش تجلیل از عشایر به عنوان سربازان اقتصاد مقاومتی و میراث داران فرهنگ کهن ایران اسلامی است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین گفت: امروز جهاد ثانی ما جهاد تبیین است و دشمن بر روی تفرقه و اختلاف طوایف عشایر برنامه ریزی کرده است و ما نباید اجازه بدهیم دشمن بتواند برنامه های خود را پیاده کند و با وحدت اقوام و مذاهب و هوشیاری عشایر و مردم تا کنون به فضل الهی توطئه دشمنان خنثی شده است.

سعیدی تاکید کرد: نظام سلطه « به دنبال یاس ، ناامیدی ، بی اعتمادی ، ناکارآمدی » بین مردم است و راهکار حل مسائل و مشکلات اقدام جهادی شبانه روزی است.

در ادامه جلسه میز خدمت با حضور مسئولین تشکیل شد و نمایندگان عشایر مشکلات خود را مطرح کردند و مسئولین بر اساس وظیفه خود به بیان راهکارهای حل مشکل و پاسخگویی به عشایر پرداختند.

سعیدی ضمن تشکر از حضور تمامی مسئولین در جلسه گفت: از برکات این برنامه ها مطرح شدن بدون واسطه مشکلات توسط عشایر با مسئولین ذیربط است و اهم مشکلاتی که احصا شده مربوط به مشکلات عشایر با سازمان جنگل ها و مراتع، تخریب و تصرف ایلراههای عشایری، مشکلات زیرساختی در حوزه عشایر، آبرسانی و تامین آب بهداشتی، ضعف در مطالبات عشایر در خرید تضمینی تولیدات و ضعف در توزیع عادلانه نهاده های دامی بود.

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور گفت: با پیگیریهایی که به عمل آمد و پاسخهایی که مسئولین مربوطه ارائه کردند، بخشی از مشکلات به زودی حل خواهد شد و بخش دیگر مشکلات نیز باید مورد پیگیری قرار گیرد که در مصوبات این جلسه به آن اشاره شد و انشالله مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و بسیج نیز در کنار عشایر پیگی حل این مشکلات خواهد بود.

 

ارسال نظرات