مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

تکریم ارباب رجوع سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بدون شک تمام مسئولان و مدیران باید با عنایت به رویکرد مردم مدارانه دولت و تکریم ارباب رجوع را اولویت خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۴۸۴۰۲۴
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تالش، حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌ الله محمدی عصر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان تالش در سالن اجتماعات این شهرستان با بیان اینکه مسئولیت یک امانت الهی برای اشخاص است، اظهار کرد: مسئولان باید از فرصت خدمت به مردم نهایت بهره را برده و براب آخرت خود توشه‌ای جمع‌آوری کنند.


وی مسوولیت‌های سیاسی را جولانگاه عقده گشایی ندانست و گفت: در جایگاه مسئولیت بایستی با هر دیدگاه و تفکری  برای مردم کار کنیم لذا امروز نیز باید بدانیم که در اوج تلاطم‌های سیاسی کشور فصل الخطاب مقام معظم رهبری است.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع توسط مسوولان در جمهوری اسلامی بیان کرد: بدون شک تمام مسئولان و مدیران باید با عنایت به رویکرد مردم مدارانه دولت و تکریم ارباب رجوع، ویژگی‌های بارز اخلاقی و رفتاری شهدا به ویژه شهدای دولت را الگوی همیشگی خود قرار دهند.


محمدی با اشاره به وحشت استکبار از اقدامات دولت در یکسال گذشته تصریح کرد: خوشبختانه در سالیان اخیر، پیشرفت های شایان توجهی به رغم مشکلات موجود در کشور رخ داده است  و به رغم تنگ تر شدن حلقه تحریم‌ها، دولت با برنامه‌ریزی منسجم وکارا اقدامات در خور توجهی انجام داده است.


پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار