رئیس پلیس راه خوزستان گفت: باتوجه به آغاز سفرهای کاروان‌های راهیان نور و در پیش بودن نوروز، ایمنی در جاده‌های پرحادثه استان باید ارتقاء یابد.
کد خبر: ۹۴۹۲۰۷۴
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

به گزارش تهران پرس، سرهنگ سعید رحیمی به آغاز سفر‌های کاروان‌های راهیان نور و در پیش بودن سفر‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: سفر کاروان‌های به خوزستان از اوایل اسفندماه بیشتر می‌شود و تا پایان ماه شعبان خواهند داشت.

وی بر تردد کاروان‌های راهیان نور از محور‌های اصلی استان تاکید کرد و افزود: اگرچه این محور‌ها شرایط خوبی دارند، ولی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان برا پیشگیری از وقوع حوادث الزامی است.

سرهنگ رحیمی با اشاره به تصویب بازبینی نصب علائم راهنمایی و رانندگی و ارتقاء سطح ایمنی در نقاط بحرانی و پرحادثه خوزستان در کمیسیون ایمنی راه، ادامه داد: اغلب جاده‌ها روشنایی کافی ندارند و اصلاح این وضعیت نیازمند برنامه مدون است.

رئیس پلیس راه خوزستان می‌گوید: در شبکه معابر استان از نظر علائم راهنمایی و رانندگی ضعف و مشکلاتی وجود دارد که مشکلات به راهداری خوزستان و شهرستان‌ها و دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان‌های ارسال می‌شود تا با شرایط مطلوب‌تری به استقبال نوروز برویم.

به گفته سرهنگ رحیمی؛ بیشترین حوادث رانندگی و نقاط بحرانی در محور‌های اندیمشک – لرستان، شوشتر – دزفول و بالعکس، ایذه – دزپارت، ملاثانی – مسجد سلیمان و شوشتر – مسجدسلیمان هستند که در حال تلاش برای رفع مشکلات این محور‌ها هستیم.

ارسال نظرات