فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت بخشید

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی،گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم به شأن و جایگاهی که لیاقت آن را داشتند دست پیدا کردند.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۹۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همایش و کارگاه آموزشی معاونین، فرماندهان و مدیران هنگ‌های مرزی استان با حضور سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان در سالن نورالرضا(ع) مشهد برگزار شد.

سردار شجاع در این همایش ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهارداشت: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم به شأن و جایگاهی که لیاقت آن را داشتند دست پیدا کردند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی هست که منشأ اعتقادی و ایدئولوژی دارد و در برخی از کشورها مبانی و تاریخچه انقلاب در حال تدریس است.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه به تشریح تدابیر فرمانده انتظامی کشور پرداخت و گفت: صیانت از کارکنان، معیشت کارکنان و رسیدگی به امور خانواده از مواردی هست که مورد تأکید فرماندهی انتظامی کشور قرار دارد.

شجاع خاطرنشان کرد: حضور در مجموعه ستاد هنگ‌ها باعث اشرافیت بیشتر می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان در پایان با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی همه مرزبانان، به خطاب به فرماندهان گفت: صیانت و ایمنی از کارکنان، آموزش و اجرای دقیق مأموریت‌ها با رعایت ملاحظات حفاظتی را سرلوحه کارتان قرار دهید.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان از سه فرمانده برتر هنگ‌های مرزی با اهدای لوح و هدیه قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها