زنجان - یادواره خانگی شهدا در منزل شهید (عباس مرادی) روستای اوغلبیک شهرستان ایجرود با حضورحجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۵۹۹
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،یادواره خانگی شهدا درمنزل شهید (عباس مرادی) روستای اوغلبیک شهرستان ایجرود با حضورحجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان،مسئولین شهرستانی و جمعی از بسیجیان حوزه امام حسن مجتبی (علیه السلام) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام بیگدلی  با بیان اینکه یادواره خانگی شهدا در جهت تجدید پیمان با شهدا و خانواده‌های شهدا برگزار می شود،اظهار داشت: شهدا برای رسیدن به اهداف والای خود از جان،مال و خانواده خود گذشتند تا از ایران اسلامی دفاع کنند.

وی با اشاره اینکه دعای شهدا همواره شامل حال خانواده شان است،گفت:ما به شهدا و خانواده معظم شهدا مدیون هستیم و اقتدار و عزت امروز ایران مرهون جان فشانی این عزیزان است.

گفتنی است شهید عباس مرادی در پانزدهم فروردین ۱۳۴۷ ‏، در روستای اغلبیک سفلا از توابع شهرستان زنجان به دنیا آمد. پدرش ذیدالله(زیدالله)، کشاورز بود و مادرش مقبوله نام داشت.

خواندن و نوشتن نمی دانست و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم اسفند ۱۳۶۶‏، در حلبچه عراق بر اثر اصابت ترکش به دست و پاها، شهید شد. مزار او در زادگاهش واقع است.

ارسال نظرات