رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر گفت: ضرب و جرح بانوی آمر به معروف و اهانت به وی قلوب مومنین را جریحه دار نموده است و این موضوع باید توسط مسئولین تا حصول نتیجه پیگیری و نتیجه به عموم مردم اطلاع رسانی گردد.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۲۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

مسئولان موضوع ضرب و جرح بانوی آمر به معروف در بوشهر را تا حصول نتیجه پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران در واکنش به ضرب و جرح یک بانوی محجبه در بوشهر، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر بر هر مسلمانی واجب است و هیچ کس حق ندارد فضا را برای انجام این فریضه الهی نا امن نماید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر، گفت: وظیفه هر مسئولی در هر رده خدمتی این است که از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت و دفاع نمایند، ضرب و جرح بانوی آمر به معروف و اهانت به او قلوب مومنین را جریحه دار نموده و این موضوع باید توسط مسئولین تا حصول نتیجه پیگیری و نتیجه به عموم مردم اطلاع رسانی گردد.
وی خاطرنشان کرد: حجاب واجب شرعی و قانون قطعی کشور و مطالبه جدی مردم است، دشمنان جهت تضعیف حجاب و عفاف سرمایه گذاری زیادی کرده‌اند و صد‌ها شبکه ماهواره‌ای و کانال‌های وابسته به استکبار به آن دامن می‌زنند.
حجت الاسلام جمالی ضمن تشکر از مصوبه شورای تأمین استان مبنی بر عدم ارایه خدمت به افرادی که کشف حجاب نموده‌اند، گفت: در صورتی که برخی از ادارات، دستگاه‌ها و اصناف به این قانون عمل ننمایند به عموم مردم و دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات