نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از دست اندرکاران چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی استان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۶۸
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله سید نصیر حسینی در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی آوای چکاوک که در یاسوج برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از ملت ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری خلق کردند تقدیر کرد و افزود: علیرغم تمام تلاش هایی که دشمن انجام داد تا مردم را از انقلاب دور کند اما با حضور خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند.
وی بیان کرد: ملت عزیز ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به دهان آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود و ایادی استکبار زدند.
وی در ادامه به نقش هنرمندان و برنامه های فرهنگی اشاره کرد و  ابراز داشت : کسانی که به دامان دشمنان پناه می برند و علیه کشور خود صحبت می کنند انسان های خائنی هستند اما شما هنرمندان با هنرمندی خود از ارزش های انقلاب دفاع می کنید که مایه خرسندی و افتخار است.

آیت الله حسینی گفت: از همه دستگاه های اجرایی که در برگزاری جشنواره آوای چکاوک نقش داشتند به ویژه سپاه فتح و اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی و هنرمندان استان که با عزت و شرف خود دهه فجر را جشن گرفتند تقدیر و تشکر می کنم.

 

 

ارسال نظرات