سردار ذوالقدر در آئین افتتاح طرح‌های خدماتی و درمانی بسیج در شهرقدس:
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در آیین افتتاح طرح‌های بسیج شهرستان قدس گفت: تمام اقشار و متخصصین در حوزه‌های مختلف لازم است عضو بسیج شده تا ارتباط میان دفاع مقدس و نسل‌های بعد برقرار باشد.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۹۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) به نقل از آساد؛ مراسم افتتاح طرح‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج)، امام جمعه و فرماندار برگزار شد.

در این مراسم مرکز درمانی حضرت مهدی(عج) جهت ارایه خدمات درمانی به نیروهای مسلح، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان و عموم مردم، مرکز مشاوره بسیج، حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) نبش بوستان حضرت ولیعصر (عج)، ساختمان ستاد تخصصی بسیج اقشار در شهرک فرزان، سالن بدنسازی و ورزش‌های رزمی در بلوار شهید کلهر افتتاح و بهره‌برداری رسید.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، در حاشیه افتتاح طرح‌های درمانی، خدماتی، نظامی و ورزشی شهرستان قدس اظهار کرد: این درمانگاه در بخش‌های دندانپزشکی، زنان و عمومی است که با همکاری خیرین میتواند به تجهیزات بیشتر و آزمایشگاه مجهز شود.

وی گفت: مشاوره یکی از نیازهای جوانان و خانواده‌ها برای زیستن، کار کردن و همراهی کردن است و برای هم افزایی و ارتباط متقابل لازم است این خدمات ارائه شود

 

 

 

 

ارسال نظرات