شاهرود_ همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) محفل انس با قرآن کریم به میزبانی مسجد نخل شاهرود و قاریان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۴۶
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

محفل انس با قرآن کریم در شاهرود+ عکسبه گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) محفل انس با قرآن کریم به میزبانی مسجد نخل شاهرود برگزار شد و قاریان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.
در این محفل نورانی، امام جمعه شاهرود و تنی چند از مسئولان این شهرستان، قاریان و مبلغان دینی و مردم متدین شهرستان شاهرود حضور داشتند.
تلاوت قاری بین المللی حمیدرضا احمدی وفا یکی از بخش‌های این محفل انس با قرآن کریم در کنار سخنرانی امام جمعه شهر شاهرود بود.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در سخنانی کوتاه با اشاره به نقش قرآن در تعاملات امروز گفت: انس با قرآن برکات بسیاری دارد که یکی از آن‌ها دوری از معضلات اجتماعی و انحرافات است.
امینی به حدیثی از امام موسی کاظم (ع) اشاره کرد و بیان کرد: ائمه اطهار (ع) درباره تاثیرات قرآن در زندگی مردم بار‌ها و بار‌ها نکات قابل توجهی اشاره کرده اند که باید سرلوحه زندگی مان باشد.
محفل انس با قرآن کریم در شاهرود+ عکسگفتنی است ابتدای هفته جاری نیز محفل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر در حرم شهدای گمنام شاهرود از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود برگزار شده بود.
هدف از این برنامه ها، اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه است که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و شهرستان شاهرود، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شهرداری شاهرود و هیات امنا مسجد موسی بن جعفر (ع) و نهاد امامت جمعه شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها