اعزام دختران تمدن ساز اسلامی به سرزمین های نور

دختران تمدن ساز اسلامی و مسافران نور حوزه ۲۲۶۱ بسیج دانش آموزی حضرت معصومه(س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع)آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج با بدرقه ی مسئولین به سرزمین های نور جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۷۰
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، دختران تمدن ساز اسلامی و مسافران نور حوزه ۲۲۶۱ بسیج دانش آموزی حضرت معصومه(س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع)آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج با بدرقه ی مسئولین به سرزمین های نور جنوب کشور اعزام شدند.

محمدجوادفتحعلی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در حاشیه اعزام دانش آموزان دختر به کربلای ایران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از کرج، گفت: اردوی راهیان نور یک اردوی عظیم فرهنگی‌ و تربیتی است، امروز در ادامه‌ی روند انقلاب شکوهمند اسلامی هرچه‌قدر پیشرفت، ارتقاء و رشد در عرصه های گوناگون پیدا شده است، از همت و حرکت جوانان غیور و نیروهای عناصر پیش‌برنده انقلاب اسلامی می باشد.

وی با اشاره به سخنان استاد مطهری" وقتی که یک فردی سطحش بالاتر رفت، عقلش بالاتر رفت، سوالات جدیدتری در ذهنش به وجود میاد و این نشان دهنده‌ی رشد ذهنی آن نسل کنونی و آینده گان است"، ابراز کرد: ما باید خودمان را ارتقاء دهیم و این قابلیت در واقع به وجود بیاید که پاسخگوی سوالات نسل جوان باشیم و در این راه تردید نداشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: بلا تردید تنها مکتب عقلی جهان، مکتب انقلاب اسلامی است، تنها مکتبی که بنیادش بر عقل است، مکتب اهل البیت علیه السلام می باشد که امروز در کشور ما این مکتب والا جریان دارد، تمام مکتب های غربی نتوانستند مکاتب خودشان را اثبات عقلی بکنند.

پاسدار فتحعلی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از نقطه‌ آغازین با مشکلاتی مواجه بود اما با این حال امروز با دستاوردهای عظیمی استوار است و به مسیر خود ادامه می دهد، بیان کرد: کشورمان یک مسیر صد ساله را از سال ۴۳ تا کنون طی کرده است، یکی از عناصری که به جوانان ما هویت می دهد شناخت گذشته و ترسیم آینده حکومت اسلامی خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در پایان خاطر نشان کرد: در زمان های گذشته چندین هزار کیلومتر از خاک کشور جدا شد اما در زمان جنگ تحميلي هشت ساله رزمندگان با مجاهدت های خود نگذاشتند یک وجب از خاک به دست دشمنان بیافتد، دشمنان با وارونه بیان کردن مسائل شبهاتی را در ذهن جوانان ما ایجاد کرده و نمیگذارند جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند، اردوی راهیان نور و پیشرفت یک نمونه خوب برای رفع این گونه شبهات خواهد بود.

خبرنگار:سیده زهرا فوج

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها