خبرهای داغ:
امام جمعه باغملک گفت: آمریکا نه تنها به زلزله‌زدگان سوریه کمک نمی‌کند بلکه جلوی کمک به آنها را به بهانه تحریم گرفته که این فاجعه مضاعفی برای مردم ستم‌دیده سوریه است.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۴۷
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

حجت‌الاسلام مهدی بهمنی امروز در خطبه‌های نمازجمعه باغملک اظهار کرد: شنبه تاریخی گذشته که روز ۲۲ بهمن بود را باید روز مردم بنامیم، زیرا معجزه حضور مردم هم از نظر جمعیت و کمیت و کیفیت حضور که در سرما و برف، بانشاط و شور و شعور انقلابی بود.

وی در ادامه بیان کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن امسال هم بر سرمایه اجتماعی ایران و نظام اسلامی افزود و هم پشت دوستان انقلاب در جهان را گرم کرد و هم دشمنان را مبهوت و متحیر کرد.

امام جمعه باغملک با اشاره به این نکته که پیامدها و برکات راهپیمایی 22 بهمن به‌تدریج رخ می‌نماید، خاطرنشان کرد: راهپیمایی امسال ثمره حکمت و تدبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی نیز بود، شخصیت بزرگی که در جنگ جهانی رسانه‌ای اخیر، آماج اصلی حملات دشمنان بود.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مظلومانه و مقتدرانه، با سرانگشت هدایت‌های خود، اقتدار و انعطاف ولی فقیه را نمایان کرد که نمونه اخیر آن عفو بزرگ و هوشمندانه هزاران نفر از محکومان اغتشاشات و زندانیان بود که موجی از امید و نشاط را در جامعه به‌وجود آورد.

خطیب جمعه باغملک ادامه داد: راهپیمایی اخیر نشان داد، مردم نجیب و صبور ما علی‌رغم همه نقدها و اعتراض‌ها، وقتی که پای اصل نظام و تمامیت ارضی ایران به میان می‌آید با هوشمندی و بصیرت کم‌نظیر به منافع ملی و آرمان‌های انقلابی وفادار هستند.

وی با تاکید بر این نکته که امروز راهبرد اصلی دشمن نا امید کردن مردم است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی مثل بیماری است که ۴۴ سال گرفتار بیماری و عفونت داخلی منافقین، سلطنت طلبان داخلی، نجومی‌بگیران و برخی فسادها در قوه قضاییه و مقننه و مجریه بوده اما با این حال هر روز پیشرفت کرده است.

بهمنی بیان کرد: جمهوری اسلامی ۴۴ سال زیر فشار ویروس خارجی تحریم، جنگ، تهدید قرار گرفته است اما مقاومت نشان داد و از همه فتنه‌ها سربلند بیرون آمده است پس با وجود این مشکلات به آینده امیدوار هستیم.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ۴۴ سال با وجود عفونت‌های داخلی و ویروس‌های خارجی روند رو به رشدی دارد و متوقف نشده است و روز به روز در همه عرصه های مختلف پیشرفت کرده است.

امام جمعه باغملک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زلزله‌‍های اخیر گفت: کمک‌های بیش از ۶۵ کشور جهان به ترکیه سرازیر شده ولی بنا به گفته رئیس سازمان هواپیمایی سوریه تعداد اندکی هواپیما حامل کمک‌های بشردوستانه از طرف ۱۳ کشور به این کشور زلزله‌زده آمده است.

بهمنی یادآور شد: آمریکا نه تنها به زلزله‌زدگان سوریه کمک نمی‌کند بلکه جلوی کمک به آنها را به بهانه تحریم گرفته که این فاجعه مضاعفی برای مردم ستم‌دیده سوریه است.

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها